Correction to: Spinal Cord (2019) 57, 33–40 published online 08 August 2018

Following publication of this article, the authors noticed that the percentage of participants with 1–5 inpatient admissions was incorrectly reported as 21.7%. The correct percentage is 42.1%. The authors would like to apologise for this error and any inconvenience it may have caused. This has not been corrected in the PDF or HTML versions of the article.