Correction | Published:

Corrections

    Naturevolume 441page563 (2006) | Download Citation

    Subjects

    There was an editing error in our News story on scientific misconduct (Nature 441, 392–393; 2006). We should have said that Jin Chen was at Shanghai Jiaotong University.

    Additional information

    The online version of the original article can be found at 10.1038/441392a

    About this article

    Publication history

    Published

    Issue Date

    DOI

    https://doi.org/10.1038/441563a

    Comments

    By submitting a comment you agree to abide by our Terms and Community Guidelines. If you find something abusive or that does not comply with our terms or guidelines please flag it as inappropriate.